Tips för möhippa

Här kan du komma i kontakt med andra för att få tips och tipsa om bra aktiviteter för möhippa. Passa på att tipsa om kul och och spännande aktiviteter för den blivande makan.

Alla foruminlägg publicerats efter vårt godkännande.


Skapa inlägg
Svar Inlägg
0 Blandade aktiviteter 2011-04-28   Sussie Var på wik town / wik event i Upplands Väsby på vår möhippa och där är det fantastisk miljö och roliga aktiviteter. Vi körde Segway, mjölka...
1 Något roligt för möhippan i Malmö-trakten? 2010-03-22   JM Hej! Min kompis ska gifta sig i juli. Vi försöker komma på någon rolig aktivitet för möhippan. Vi hade tänkt någon slags utmaning med hög fart. Har någon ett tips om det finns något liknande ...
0 Något roligt för möhippan i Malmö-trakten? 2010-03-22   JM Hej! Min kompis ska gifta sig i juli. Vi försöker komma på en rolig aktivitet för möhippan. Vi hade tänkt någon slags utmaning med hög fart. Har någon ett tips om det finns något liknande i M...
1 Superkul möhippa med egen CD inspelning! 2010-03-01   Lenna Det finns en personlig och hemtrevlig studio i närheten av Nyköping. Vi fick jättebra bemötande och det var så roligt. Jag och de andra kompisarna klämde in i refrängen med bruden. Vi fick en ...
2 Tips för möhippan 2009-09-17   si Hej, Jag letar efter tips på bra matlagningsaktiviteter som man kan ha på möhippan
Visar 1-5 av 5 inlägg


Så fungerar det

Hitta en aktivitet som passar er


Gör en intresseanmälan


Arrangören kontaktar er med mer information